miercuri, 28 septembrie 2016

Satul viitorului, un proiect lansat chiar în locul unde am copilărit


Am petrecut o duminică frumoasă în satul copilăriei și adolescenței mele, în Grozești. Aici am lansat un nou proiect al Fundației Edelweiss “Satul viitorului”, prin care ne dorim să stimulăm modernizarea satelor din întreaga țară. 


În Grozești, prima etapă a acestui proiect a constat în amenajarea unui teren din centrul satului, transformarea lui într-un parc frumos și modern, care include și un loc de joacă pentru copii. M-am bucurat să-mi revăd consătenii și să încep acest proiect chiar din satul în care am copilărit. 

Am discutat cu ei despre viitor, despre planurile noastre‎, m-am bucurat să văd că apreciază unele lucruri bune făcute de guvern în domeniul social și nu numai, inclusiv faptul că prețurile nu se mai majorează necontrolat și nejustificat, dar schimbările abia urmează. 

Voi continua să-mi ajut satul, așa cum am făcut-o mereu. Dar nu mă voi limita doar la satul meu, de aici am dat startul. Împreună cu Edelweiss vom continua proiectul "Satul viitorului” cu proiecte de modernizare și în alte sate din țară.









Niciun comentariu: