vineri, 9 noiembrie 2012

Vlad Plahotniuc, felicitat de conducerea Parlamentului Italiei pentru menținerea Moldovei pe drumul european


Aflat într-o vizită de lucru în Italia, prim-vicepreședintele Parlamentului Republicii Moldova, Vlad Plahotniuc, a discutat ieri cu vicepreședintele Camerei Deputaților din Legislativul italian, Maria Rosaria Bindi, și cu fostul premier al Italiei, președinte al Comisiei pentru Afaceri externe și emigrație al Senatului, Lamberto Dini.

Cei doi lideri politici din Italia l-au felicitat pe Vlad Plahotniuc pentru curajul demonstrat de alianța de guvernare în realizarea reformelor necesare aderării țării noastre la Uniunea Europeană. De asemenea, vicepreședintele Camerei Deputaților, Maria Rosaria Bindi, și-a exprimat disponibilitatea să viziteze R. Moldova, la invitația prim-vicepreședintelui Parlamentului moldovean.
„Admir curajul pe care îl manifestați în continuarea reformelor, ați reușit să obțineți simpatia multor state europene! Vă încurajăm să mențineți stabilitatea economică, pentru a reuși o creștere ulterioară a nivelului de trai din R. Moldova. Italia susține includerea expresă a perspectivei de aderare a Moldovei la UE, în Acordul de asociere pe care țara dumneavoastră sperăm că îl va semna în viitorul apropiat cu Uniunea”, a declarat Lamberto Dini, în cadrul întrevederii cu Vlad Plahotniuc. Interesul Italiei de a susține procesul de extindere a UE a fost confirmat și de către vicepreședintele Camerei Deputaților din Legislativul italian. În cadrul acestei întrevederi, Vlad Plahotniuc a asigurat-o pe Maria Rosaria Bindi de determinarea guvernării din Moldova de a îndeplini cu succes criteriile necesare apropierii țării noastre de standardele europene. „Un prim rezultat al bunei cooperări dintre R. Moldova și Italia s-ar putea concretiza prin apropierea celor două țări, în cadrul Uniunii Europene. Noi ne-am stabilit un obiectiv ferm - cel al aderării la UE. Facem în acest sens eforturi pentru consolidarea unui stat democratic puternic, pentru dezvoltarea economică și creșterea standardelor de viață pentru cetățenii noștri”, a declarat prim-vicepreședintele Parlamentului din țara noastră. Vlad Plahotniuc a precizat că obiectivul său este ca Moldova să devină, în următorii ani, o economie de piață atractivă pentru investitorii străini. „Un avantaj al ţării noastre este faptul că se află la confluenţa a două mari pieţe - cea europeană şi cea estică”, a declarat prim-vicepreședintele Parlamentului, apreciind în acest sens numărul mare al întreprinderilor cu capital italian care au ales deja să își desfășoare activitatea în Moldova, creând astfel locuri de muncă. Precizăm că anul acesta s-au împlinit 20 de ani de la stabilirea relațiilor diplomatice moldo-italiene.

(D. C.)

2 comentarii:

Irina Gisca spunea...

Bună ziua! Vă scriu din partea Departamentului de comunicare al Partidului Democrat din Moldova, partid în care Vlad Plahotniuc este Prim-vicepreședinte. În primul rând, dorim să vă mulțumim pentru efortul pe care îl depuneți, promovând permanent activitatea lui Vlad Plahotniuc. În al doilea rând, vă invităm la o discuție despre blogul pe care îl administrați, am dori să discutăm anume despre cum putem colabora. Dacă sunteți disponibil, va rog să mă contactați la telefon 069189170, mail gisca.irina@gmail.com
O zi frumoasă! Irina Gîscă

Loana spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com