miercuri, 31 octombrie 2012

Vlad Plahotniuc: Nimeni şi nimic nu poate compromite parcursul nostru european!


Prim-vicepreşedintele Parlamentului, Vlad Plahotniuc, a participat astăzi la ceremonia de dezvelire a plăcii cu textul Declaraţiei de Independenţă a Republicii Moldova, montată pe sediul Curţii Constituţionale.
La eveniment au participat Preşedintele statului, Nicolae Timofti, premierul Vlad Filat, preşedintele Curţii Constituţionale, Alexandru Tănase şi zeci de deputaţi din primul Parlament al Republicii Moldova.

În cadrul ceremoniei de placardare a Declaraţiei de Independenţă a Republicii Moldova, Prim-vicepreşedintele Parlamentului, Vlad Plahotniuc a declarat: „Am o misiune deosebită astăzi, aceea de a reprezenta Parlamentul Republicii Moldova la acest eveniment, care are o profundă semnificaţie: dezvelirea acestei plăci cu Declaraţia de Independenţă a Republicii Moldova, aici, la Curtea Constituţională.
Vreau să încep prin a-mi aduce profunda mea recunoştinţă tuturor celor care au stat la baza semnării acestui act, Declaraţia de Independenţă a Republicii Moldova. Dezvelirea acestei plăci este şi un omagiu adus lor! Îi cunoaştem cu toţii, unii dintre ei se află printre noi chiar aici şi putem să le mulţumim personal, alţii - din păcate - nu se mai află printre noi. Ne amintim însă cu recunoştinţă de ei, de oamenii datorită cărora noi astăzi trăim într-un stat liber şi independent. Sunt sigur că ei s-ar bucura să vadă că actul lor curajos de atunci nu a fost în zadar, ci a stat la baza formării unui nou stat, un stat cu adevărat democratic.
Trăim azi un moment care marchează o stabilitate bună a ţării. Desigur, sunt unele persoane, unii oameni care pun mai presus decât tot ambiţiile lor personale, revanşiste şi care încearcă să pună sub semnul întrebării stabilitatea noastră ca stat, iar prin diferite acţiuni şi provocări odioase încearcă să readucă în ţară instabilitatea politică – pe care au încercat să o menţină cu atâta pasiune şi ardoare. Ei nu vor să se resemneze că timpul lor a trecut, ei nu vor să înţeleagă că Republica Moldova nu mai este un stat vulnerabil! Ţara noastră nu mai poate să cadă, devenind ostatic al unui partid sau al unui om care să-i schimbe destinul democratic, încercând să tergiverseze şi aspiraţiile noastre europene.
Eu consider că momentul de astăzi este cu adevărat foarte bun, poate chiar cel mai bun de când s-a semnat Declaraţia noastră de Independenţă, pentru că în sfârşit ţara noastră are o conducere cu adevărat stabilă şi democratică, pentru că în sfârşit noi avem o viziune clară asupra perspectivei şi viitorului nostru. Este un moment când aspiraţiile noastre europene şi realizările guvernării şi ale Guvernului nostru sunt apreciate şi validate de către toţi liderii europeni. Este un moment când putem spune ferm că avem prieteni consacraţi care ne ajută mult, astfel încât nimeni şi nimic să nu poată compromite parcursul nostru european.
Vreau să vă spun că aseară am revenit dintr-o vizită oficială în Estonia şi Letonia, două ţări cu care avem un trecut istoric comun, similar. Eu şi astăzi sunt sub impresia bună, pozitivă a acestei vizite, unde am întâlnit oameni care ne respectă, oameni care ne ajută foarte mult! Şi m-au frapat: oamenii aceştia vorbesc adeseori mai convingător - şi sunt mai consacraţi să vorbească despre Republica Moldova - altor colegi din Uniunea Europeană. Şi poate că vorbesc chiar mai reuşit decât noi... Este un semn mic, dar un semn care ne încurajează să muncim mai mult, mai dedicat şi mai insistent, pentru a face din Republica Moldova o ţărişoară prosperă.
Încă o dată, plecăciunile mele celor care au contribuit la formarea statului Republica Moldova, semnând - prin acel act curajos de atunci - Declaraţia de Independenţă. Adânci plecăciuni! Vă mulţumesc frumos!”

D. C. www.timpul.md

3 comentarii:

Szasz Sebes Paul spunea...

Aveti dreptate.

Unknown spunea...

Tu canalie trebuie sa vrei cel mai tare in Europa. Acolo puscaria tii garantata.

Loana spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com