vineri, 19 aprilie 2013

Iniţiativa lui Vlad Plahotniuc, privind sistemul mixt de alegere a deputaţilor, aprobată cu voturile a 63 de deputaţi


Iniţiativa lui Plahotniuc, privind sistemul mixt de alegere a deputaţilor a fost aprobată de Parlament. Proiectul de lege a fost votat în lectură finală de 63 de deputaţi.

Astfel, viitoarele alegerile parlamentare se vor organiza în baza unei circumscripții electorale naţionale care cuprind întreg teritoriul Republicii Moldova şi secţiile de votare de peste hotare, precum şi în baza a 50 de circumscripţii electorale uninominale, scrie unimedia.info.
Circumscripţiile uninominale se vor forma după principiul teritorial-demografic în una sau mai multe localităţi vecine, având la bază un număr similar de alegători în fiecare circumscripție electorală.
Peste hotarele ţării nu vor fi constituite circumscripţii uninominale şi cetăţenii de peste hotarele ţării vor putea vota doar deputaţii de pe listele de partid, mai adaugă sursa.
“Proiectul vine să apropie alegătorii şi candidaţii. Republica Moldova va fi împărţită în 50 de cirmuscripţii. Fiecare deputat va avea aproximativ 50.000 de alegători . Nu înţeleg poziţia deputaţilor comunişti. Ei au fost autorii proiectului privind alegerea directă de către popor a judecătorilor şi a procurorilor. Atunci de ce deputaţii nu pot fi aleşi direct de către popor? Este o provocare”, a menţionat deputatul democrat Andrian Candu, potrivit publika.md.
“Acest proiect este perfect, conform legislaţiei europene pe care am consultat-o. Nu lezează prin nimic drepturile cetăţenilor de a participa la alegeri”, a declarat preşedintele fracţiunii PLDM, Valeriu Streleţ, conform aceleiaşi surse.
Precizăm că în Republica Moldova nu a fost folosit la niciun scrutin sistemul electoral mixt. Doar la alegerile parlamentare din 1990 s-a aplicat sistemul de vot uninominal.

8 comentarii:

Rev. Fr. Kevin Doran spunea...

Aveți nevoie de un împrumut de afaceri pentru a vă extinde afacerea? Aveți credit rău pe care doriți să-l rezolvați? Aplicați acum pentru un împrumut cu noi și obțineți aprobarea instantanee. Oferim un împrumut celor care se află în stres financiar, precum și pentru expansiunea afacerilor. Contactați-ne astăzi și obțineți aprobarea. Oferim tot felul de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi personale, împrumuturi de afaceri, împrumut de credit rău, împrumut de acasă și împrumut auto. Contactați-ne oficial la adresa de e-mail de mai jos (consumerloanfirm@gmail.com)

lilian nikky spunea...

Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
1 LOVE SPELL
2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
3 FRUCTE DE FEMEI
4 PROMOȚIE SPELL
5 SPELL DE PROTECȚIE
6 SPELL BUSINESS
7 SPELL GOOD JOB
8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

Anonim spunea...

Zi bună, eu sunt Josef Lewis. Un creditor reputabil, legitim și acreditat. Oferim împrumuturi de orice fel într-un mod foarte rapid și ușor, împrumut personal, împrumut auto, împrumut de acasă, împrumut student, împrumut de afaceri, împrumut Inventor, consolidarea datoriilor. etc

Obțineți aprobarea pentru un împrumut de afaceri sau personal astăzi și obțineți fonduri în aceeași săptămână de aplicare. Aceste împrumuturi personale pot fi aprobate indiferent de creditul dvs. și există o mulțime de clienți fericiți pentru a susține această afirmație. Dar nu veți obține doar împrumutul personal de care aveți nevoie; veți obține cea mai ieftină. Aceasta este promisiunea noastră: garantăm cea mai mică rată pentru toate împrumuturile cu beneficii colaterale gratuite.

Ne străduim să lăsăm o impresie de durată pozitivă depășind așteptările clienților noștri în tot ceea ce fac. Scopul nostru este să vă tratăm cu demnitate și respect, oferind în același timp servicii de cea mai bună calitate în timp util. Nu este necesar un număr de asigurări sociale și nu este necesară verificarea creditului, 100% garantată. Răspundeți imediat folosind detaliile de mai jos dacă sunteți interesat de un împrumut și nu aveți niciun fel de înșelătorie.

Email: progresiveloan@yahoo.com
Apel / WhatsApp: +16626183756
Site web: https://progresivefunding.wordpress.com

MARIANA DIEGO spunea...

Buna ziua tuturor, un spioncaster bun care ma ajuta sa-mi recuperez sotul este aici pentru parerea ta! Numele meu este doamna Mariana diego Sunt live in NEW YORK, USA Viața mea este înapoi! Soțul meu a părăsit casa timp de trei ani și înseamnă să-și petreacă o vacanță în dubia. El a arătat o femeie tânără și a fost încântat de ea pentru că era bogată. Soțul meu refuză Du-te acasă cu cei doi copii pe care ia lăsat în urmă. Am plâns toată ziua Căutând asistență. Am văzut două mărturii particulare: o femeie pe nume ESTHER PAUL și ELIZABETH JAKE, au mărturisit despre modul în care dr. JUNGUNU le-a adus fostul iubit în mai puțin de 72 de ore și la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la adresa de e-mail a dr. JUNGUNU. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. M-am pus in contact cu el pentru a ma ajuta sa-mi gasesc sotul si ma rugat sa nu-mi fac griji pentru ca zeii lor vor lupta pentru mine. Mi-a spus că spre noaptea în care toate spiritele s-au trezit, el va arunca vraja să mă reunească pe mine și pe soțul meu, iar El a făcut-o, în mai puțin de 24 de ore să contacteze doctorul, soțul meu sa întors la mine și a început să a vărsat lacrimi de întâlnire, astfel încât ceea ce mă scuză, sunt atât de fericit că acest mare pitcher face pentru mine și pentru soțul meu. Am contactat dr. Jungunu prin e-mailul său: drjungunusolutionspell@gmail.com sau WhatsApp + 233570528416 despre
Orice problemă ați putea lua în considerare:
1, câștigați o loterie de viză în orice țară
2, pierde vraja de greutate
3, vă ajută să rămâneți însărcinată
4, ajutați-vă să vă promovați în birou.
5, dacă aveți nevoie de ajutor financiar.
6, salvează-te de HIV-SIDA și de cancer
7, întâlnire bogată și faimoasă în întreaga lume.
8, inel de putere pentru miracol
9, vă ajută să vă recuperați toți banii de la escroci
10, vrei să devii o sirenă?
Intrați în legătură cu el oriunde în lume prin
EMAIL: drjungunusolutionspell@gmail.com. Este cel mai bun pitcher al lumii.

Alice Foster spunea...

Vreau să spun lumii că există o reală vrăjitoare online care este puternică și autentică, numele său este Dr. Ogbidi. Mi-a ajutat recent să îmi reunesc relația cu soțul meu care mi-a părăsit. Când am contactat-o pe Dr. Ogbidi, el mi-a arătat vrăjitorie și soțul meu, care a spus că nu are nimic de-a face cu mine, mi-a sunat din nou și a început să- înapoi. el se întoarce cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă informez cu toții că această vrăjitoare are puterea de a restabili relațiile rupte. pentru că acum sunt mulțumită de soțul meu. Oricine care citește acest articol și are nevoie de ajutor, dr. Ogbidi poate oferi și orice fel de ajutor, cum ar fi: Tratarea tuturor tipurilor de boli, cazurile de judecată, vraja pentru sarcină, protecția spirituală și multe altele. Puteți să-l contactați prin adresa de e-mail: ogbidihomeofsolution1@gmail.com sau să-l adăugați pe WHATSAPP cu numărul său de telefon +2348052523829

Bhmme spunea...

Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el m-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Îl poți și Whatsapp:
+17168691327

Anonim spunea...

Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic vrăjitor numit Dr.DWAN m-a ajutat să-mi repar relația. Mi-a fost zdrobit când logodnica mea mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine pentru că avea o aventură cu cealaltă femeie la care lucrează. Plângeam și plângeam în fiecare zi, până când a devenit atât de rău încât am apelat la Internet pentru ajutor, atunci când am citit o recenzie despre marea muncă a Dr.DAWN, apoi l-am contactat pentru ajutor pentru a-mi recupera iubitul, el m-a ajutat să fac o puternică (vrajă de dragoste de reconciliere) și spre cea mai mare surpriză a mea, după 48 de ore în care am făcut vraja de dragoste, logodnica mea s-a întors în genunchi rugându-mă să-l iert. Acum suntem căsătoriți fericiți și toate mulțumirile sunt adresate Dr.DAWN Wonders pentru că m-ați ajutat să-mi salvez relația, puteți contacta Dr.DAWN prin adresa sa de e-mail: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099

Susan Benson spunea...

Bună ziua, doamnelor și domnilor, aveți nevoie de asistență financiară? Eu sunt Susan Benson. Sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar.

Ai nevoie de un împrumut pentru afaceri, împrumut personal, împrumut ipotecar sau împrumut pentru a-ți finaliza proiectul? Dacă răspunsul dvs. este da, vă voi recomanda să contactați firma mea. Oferim tot felul de servicii de împrumut, inclusiv împrumuturi pe termen lung și scurt, împrumuturi garantate și negarantate și multe altele. Pentru mai multe informații, scrieți-ne prin e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) sau trimiteți-mi un mesaj direct pe WhatsApp prin: +447360502110 și primiți un răspuns într-o clipă.

Un împrumut de la o companie de încredere și competentă este ceea ce aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul. Suntem o companie cuprinzătoare de servicii financiare și ne angajăm să vă ajutăm să vă îndepliniți toate aspirațiile. Suntem specializați în furnizarea de soluții de finanțare structurată persoanelor și companiilor în cel mai eficient și rapid mod.

* Puteți aplica pentru un împrumut oricând și oriunde.
* Sumă flexibilă - Tu decizi cât vrei să împrumuți.
* Finanțare directă rapidă - Primiți împrumutul în 24 de ore de la aprobare.
* Rata dobânzii flexibilă de 3%.
* Rate ridicate de aprobare
* Rambursare flexibilă - Trebuie să alegeți Data rambursării, fie săptămânal, lunar sau anual, pentru o durată de 1-30 de ani.
* Aplicație simplă online.
* Îndrumare și expertiză personalizate.
* Fără taxe ascunse

Nu pierdeți o oportunitate din cauza lipsei de finanțare. Contactați compania mea acum, vă putem ajuta cu un împrumut, deoarece am ajutat numeroase persoane și organizații care s-au confruntat cu dificultăți financiare în întreaga lume.

Pentru mai multe informații despre oferta noastră de împrumut, vă rugăm să ne trimiteți cererea dvs. de împrumut prin
E-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
WhatsApp: +447360502110

Intermediarii/Consultanții/Brokerii sunt bineveniți să-și aducă clienții și sunt 100% protejați. În deplină încredere, vom lucra împreună pentru beneficiile tuturor părților implicate.