marți, 26 iulie 2016

PDM întinerește


În această seară am avut una dintre cele mai captivante discuții din ultima vreme, cu aproape o sută de tineri pro-europeni, care au aderat sau urmează să adere la PDM. 

Ei au fost interesați să afle o mulțime de lucruri despre situația politică, despre stabilitatea actualei guvernări, despre viitorul Moldovei , despre cum va evolua scena politică în general și care poate fi rolul lor. 

Au părut surprinși când le-am spus că îmi displac multe lucruri la actuala clasă politică și că sunt convins că trebuie să venim cu o abordare nouă, mai responsabilă, mai matură față de cetățeni, care să ridice calitatea actului politic…dar în final au înțeles exact la ce mă refer, la nevoia de schimbare în bine, pe care o resimțim cu toții. 

Le-am spus că ei au o oportunitate aparte, nu trebuie să joace după regulile greșite pe care le-au impus unii în trecut, pentru că au șansa să creeze reguli noi, mai bune. Au șansa să dezvolte țara așa cum consideră ei mai corect. Cred că aceasta reprezintă motivația cea mai frumoasă pentru a începe sau pentru a continua să faci politică în Republica Moldova. 

Le doresc mult succes în echipa tinerilor democrați și îi provoc să vină cu cât mai multe idei inovatoare, pe care să le punem în practică împreună!





Niciun comentariu: