luni, 1 august 2016

Am reușit să atingem două obiective importante: foaia de parcurs și un acord cu FMI


Prim-vicepreşedintelui PDM, Vlad Plahotniuc, îi felicită pe colegii din Coaliția majoritară și de la Guvern pentru rezultatele înregistrate la finalul celei mai active sesiuni parlamentare din 2009 încoace. 


"Am reușit să ne atingem cele două obiective importante, stabilite la începutul guvernării: să îndeplinim foaia de parcurs convenită cu partenerii externi și să ajungem la un acord cu FMI. Iar asta nu e o laudă, ci o constatare confirmată prin rezultate. Faptul că Parlamentul, Guvernul, partidele și grupurile politice din Coaliție au lucrat ca o echipă - a făcut ca aceste obiective importante să fie atinse, în acest context Republica Moldova să înceapă să redevină o țară credibilă în ochii partenerilor de dezvoltare, iar finanțările externe să fie deblocate", a menţionat Vlad Plahotniuc într-o postare pe pagina sa de Facebook. 

Totodată, prim-vicepreşedintelui PDM a precizat că: Toate acestea s-au făcut pe fundalul bruiajului din partea opoziției și a unor grupări de interese conduse din afara țării, care tare mult și-au dorit ca Moldova să eșueze. Există însă ceva pozitiv și în asta, cu cât bruiajul lor este mai mare, cu atât rezultatele noastre devin mai vizibile prin contrast. Munca grea însă abia începe, nu e timp de prea multă odihnă, trebuie să ne atingem alte obiective importante, să facem curățenie în sectoarele vitale ale statului, în special în cel bancar și cel al instituțiilor de drept. Nu se poate face totul în câteva luni, dar suntem pe drumul cel bun, lucru confirmat și de partenerii noștri externi. 

Vom continua să comunicăm prin acțiuni și rezultate, așa le vom răspunde și celor care își doresc o Moldovă în haos și instabilitate, celor care manipulează zi de zi opinia publică", a conchis Vlad Plahotniuc.

Sursa: www.publika.md

Un comentariu:

Zara spunea...

M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
*Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
*Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei o căsătorie pașnică.
*Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
E-mail: dawnacuna314@gmail.com