vineri, 8 iunie 2012

Cei care și-au clădit ascensiunea pe seama mea s-ar putea prăbuși la un moment dat


Prim-vicepreședintele Parlamentului, Vlad Plahotniuc, vicepreședinte al PD, este convins că cei care și-au făcut rating politic pe seama lui ar putea într-o zi să se prăbușească. Despre aceasta a vorbit politicianul în cadrul unui interviu pentru INFOTAG. 


„În ceea ce priveşte acuzaţiile la adresa mea, doar ştiţi că nu este vreun domeniu, în care cineva să nu se fi găsit să mă acuze de ceva, însă dacă te uiţi la cât de lipsite de seriozitate şi de probe au fost aceste acuzaţii, înţelegi imediat că respectivii au dorit, doar să-şi crească ratingul politic pe seama mea. Unii au reuşit, doar că atunci, când îţi clădeşti ascensiunea politică pe acuzaţii nefondate şi construcţii negative, această ascensiune nu durează prea mult, vine un moment în care te prăbuşeşti”, a spus sursa fără a oferi nume. 


Totodată, Plahotniuc spune că nu-l înțelege pe Filat atunci când avertizează că și-ar putea da demisia. „Premierul nu a ameninţat, el ştie bine că ar fi sinucidere politică să provoci căderea guvernului în plin proces de reformă, în plină criză economică.
Eu am înţeles foarte bine ce a avut în vedere când a spus asta, doar că poate a spus-o într-un mod mai emoţional. Contextul era legat de legea antidiscriminare şi de faptul că are nevoie de susţinerea AIE. Responsabilitatea elaborării acestei legi a revenit Guvernului şi evident că toată presiunea era pe premier şi era firesc să ceară sprijin, să mai mute presiunea de pe el. Noi însă l-am sprijinit, nu înseamnă că dacă ne-am expus opiniile, nu l-am sprijinit. Dimpotrivă, faptul că am spus ce credem, a dus la găsirea unor compromisuri care să prevină noi tensiuni în Parlament”, a conchis sursa.


Interviul integral poate fi citit pe INFOTAG.md



Sursa: UNIMEDIA

Niciun comentariu: