vineri, 15 februarie 2013

Am dovada că nu sunt urmărit de Interpol



Prim-vicepreședintele Parlamentului, Vlad Plahotniuc, contestă informațiile precum că numele său ar figura în documentele Interpol. Acesta a declarat în cadrul unei briefing că va cere ministrului de Interne, Dorin Recean, să dezmintă oficial informațiile. În caz contrar, Plahotniuc dă asigurări că-l va acționa pe Recean în judecată.
Drept dovadă a faptului că nu este dat în căutare de Interpol, Plahotniuc a prezentat astăzi un răspuns oficial al secretariatului general Interpol cu sediul la Lyon, Franța.

„Am intuit că se vor mai specula aceste zvonuri și m-am adresat la Interpolul mondial din Franța, Lyon. Am rugat să-mi dea informații: sunt sau nu sunt în căutare. Am primit un răspuns, dar nu l-am făcut public pentru că știam că vor mai fi făcute încercări, prezentând careva documente. Așa și s-a întâmplat. A ieșit ministrul Recean cu careva informații care pot fi folosite de mass-media pentru a confirma anumite aluzii. Am prezentat tuturor deputaților acel răspuns oficial care arată clar că nu sunt implicat”, a declarat Plahotniuc.

Democratul a amintit că anterior se adresase la Interpolul italian și cel din Republica Moldova, de la care primise răspuns că nu ar fi în vizorul acestor instituții.

Ieri, Ministrul de Interne, Dorin Recean, a confirmat pentru JurnalTV că prim-vicepreședintele Parlamentului ar figura în documentele Interpol. Sursa a confirmat autenticitatea actului care a fost lansat zilele trecute în spațiul public.

La rândul său, Plahotniuc a spus că va cere dezmințirea informațiilor. „Colegul a rămas iritat că pe masa fiecărui deputat se află această informație. I-a deranjat pe unii. O să mă adresez oficial dnului Recean să dezmintă informațiile. În caz contrar voi fi nevoit să mă adresez instanțelor de judecată, învinuindu-l de calomnie”, a conchis sursa.

Vedeți mai jos documentele:


Sursa: www.unimedia.md

Niciun comentariu: