joi, 14 februarie 2013

„Presupun că unele supărări şi frustrări personale l-au făcut pe Filat să-şi schimbe atitudinea faţă de Alianţă“


Prim-vicepreşedintele Parlamentului, democratul Vlad Plahotniuc, susţine că acuzaţiile care i-au fost aduse de premierul liberal-democrat, Vlad Filat, nu sunt demne de un premier, fiind bazate pe speculaţii. Declaraţiile au fost făcute după şedinţa biroului pemanent al Parlamentului din

Asta după ce, ieri, fără a da nume, Vlad Filat a lăsat să se înţeleagă că de vină pentru situaţia dezastroasă din politică ar fi prim-vicepreşedintele Parlamentului, democratul Vlad Plahotniuc, care şi-ar fi supus instituţiile de ordine şi acum vrea să „cumpere o ţară întreagă“.

Vlad Plahotniuc a mai spus că Guvernul nu poate exista fără majoritate parlamentară. „Atunci când se denunţă un acord, când nu există majoritate parlamentară, respectiv Guvernul nu are suport politic în Parlament. Nu văd nicio relevanţă în afirmaţiile potrivit cărora ar putea să fie prim-ministru fără majoritate parlamentară“, crede el.
Ca şi liderul PD, Marian Lupu, Vlad Plahotniuc crede PLDM ar pune la cale o nouă formulă parlamentară cu PCRM. „Aşteptăm să vedem cu ce se vor finaliza aceste colaborări dintre PLDM şi PCRM. Mâine, probabil, se va contura o nouă formulă şi o nouă structură majoritară în Parlament. PD va lua atitudine“, a precizat Vlad Plahotniuc.
Prim-vicepreşedintele Parlamentului a recunoscut că nu vorbeşte de mai multă vreme cu premierul.
„Presupun că unele supărări şi frustrări personale l-au făcut pe Filat să-şi schimbe atitudinea faţă de Alianţă. Am făcut tot timpul compromisuri în relaţiile noastre. La moment nu comunicăm. Nu comunică doar cu mine, ci şi cu toţi colegii. Nu ştiu ce stă la baza frustrărilor sale“, a mărturisit Plahotniuc.  
„Nu mă ţin de funcţii. Pot să stau comod şi în sala de şedinţe a Parlamentului. Mă simt bine printre colegii mei. Funcţia, conform acordului de constituire a AIE, nu-mi aparţine mie, ci Partidului Democrat. Respectiv, lovitura a fost dată PD-ului. Vreau să dezvălui că am negociat personal cu Filat această funcţie atunci când PLDM a solicitat funcţia de viceprim ministru. Am votat Alianţa împreună cu aceste partide şi l-am votat pe Filat premier, aşa cum el m-a votat prim-vicepreşedinte al Parlamentului“, a punctat democratul.

Sursa: http://adevarul.ro/

Niciun comentariu: