marți, 5 februarie 2013

Vlad Plahotniuc, despre vânătoarea de pe 23 decembrie: Eu nu am comunicat, nu am participat, nu am cunoscut



Eu nu am comunicat, nu am participat, nu am cunoscut. Declaraţia a fost făcută astăzi de către prim-vicepreşedintele Parlamentului, Vlad Plahotniuc, care a răspuns deputaţilor la întrebările legate de vânătoarea de pe 23 decembrie, la care a fost împuşcat mortal tânărul Sorin Paciu.

"Nu l-am cunoscut pe Sorin Paciu. Am aflat din presă de acest subiect. Când a apărut informaţia în presă, atunci am auzit. Eu consider tragic acel accident, o tragedie care nu ne face faţă nouă tuturor.
Nu vreau să mă dau cu presupuneri. Îl cunosc pe Ghenadie Sajin, dar nu mi-a comunicat nimic despre acel incident. Nimeni dintre cei prezenţi la vânătoare nu mi-a spus nimic. Nu am comunicat cu premierul la acest subiect, nici până la data de 6 ianuarie, nici după", a declarat Plahotniuc.

Totodată, prim-vicepreşedintele Legislativului le-a spus deputaţilor că nu a împuşcat niciodată dintr-o armă de vânătoare şi că lista participanţilor la unele vânători poate fi şi mai stranie.

"Eu detest vânătoarea ca ocupaţie. Nu am fost niciodată la vânătoare şi o consider un mod de relaxare sau un sport nu prea corect. Toată lumea care mă cunoaşte ştie că nu accept acest mod de a petrece timpul. Nu am tras niciodată dintr-o armă de vânătoare. Dacă o să verificaţi toate vânătorile, care au avut loc, veţi găsi participări şi mai stranii", a mai spus Vlad Plahotniuc.

Publika.md reaminteşte că incidentul de pe 23 decembrie din Pădurea Domnească a ajuns în atenţia opiniei publice, după ce Sergiu Mocanu l-a acuzat, în cadrul unei conferinţe de presă, pe procurorul general, Valeriu Zubco, de împuşcarea lui Sorin Paciu.

Prim-vicepreşedintele Parlamentului, Vlad Plahotniuc, declara că va vota pentru demiterea procurorului general, Valeriu Zubco, dacă ancheta iniţiată în cazul morţii lui Sorin Paciu va demonstra că acesta este vinovat.

La rândul său, Zubco a respins acuzaţiile, dar a fost demis de Parlament. Ulterior, procuratura raionului Făleşti a anunţat că singurul suspect în acest caz este vicepreşedintele Curţii de Apel Chişinău, Gheorghe Creţu.

Niciun comentariu: